Да се креира креативна реклама е прилично тешко, а особено денес кога луѓето се преплавени со реклами и скоро и да не ги регистрираат оние обичните. Агенцијата Руф Ланц одлучи да примени ако не и револуционер, барем необичен пристап при дизајнирање рекламна кампања за нивните двајца клиенти – Welti-Furrer и ETH Foundation.

Една од услугите кои ги нуди Welti-Furrer е превоз за уметнички дела низ светот, додека ETH Foundation се занимава со извонреден талент, затоа тие ја нудат Програмата за извонредни стипендии и можности (ESOP) која ги охрабрува академските успешни млади луѓе од Швајцарија и ширум светот да ги завршат магистерските студии на ЕТХ Цирих.

Ова се рекламите за „Welti-Furrer“

Винсент ван Гог

Салвадор Дали

Енди Ворхол

Фрида Кало

Мона Лиза

Винсент ван Гог

Девојката со бисерна обетка

Ова се рекламите за „ETH Foundation“

Алберт Ајнштајн

Сподели на Facebook
пати видено