За време на една вечера на „Денот на благодарноста“, 31-годишната фотографка Ели Резкалах од Либан седела на масата кога ги слушала своите роднини како велат дека жените треба подобро да ги вршат женските должности, како што се перење и готвење. Тоа ја инспирирало Ели да организира преработка на стари реклами од 1940-те, 1950-тите и 1960-тите, каде што ги сменила улогите на мажите и жените. Ели вели: „Знам дека не размислуваат сите луѓе како моите роднини, но бев изненадена што таквите гледишта сè уште постојат. Затоа го создадов овој проект каде што можат да го пробаат својот сексистички отров.“

Ван Хејсен вратоврски

Чејс и Санборн кафе, 1950

Шлиц пиво

Ланецот за брза храна, Hardee

Г-дин Leggs панталони, 1962 година

Chemstrand Најлон хулахопки, 1940-тите

Лукс средство за садови, 1956 година

Хувер правосмукалки, 1950-тите

Alcoa алуминиум кечап, 1950

Сподели на Facebook
пати видено