Хенри Форд имал главна цел да произведува автомобили и тоа и го направил, но овие 8 гиганти од автомобилската индустрија не се движеле по главниот пат, туку решиле да тргнат по обиколница.

Ламборгини, силен како трактор

Феручио Ламборгини италијански производител на земјоделски трактор и опрема, го основал Automobili Ferruccio Lamborghini S.p.A во 1963 година, во голема мера поради неговите фрустрации од кавгата со Ензо Ферари, за која можете да прочитате тука. Ламборгини брзо растеше во текот на својата прва деценија, но продажбата падна како резултат на нафтената криза и последиците од економската криза во 1973 година. Сопственоста на фирмата се променила три пати по 1973 година, вклучувајќи го и стечајството во 1978 година. Американската корпорација „Крајслер“ ја презеде контролата врз Ламборгини во 1987 година и ја продаде во малезиска / индонезиска инвестициона група во 1994 година, која во 1998 година го продаде Ламборгини на групацијата Фолксваген, каде што сега е под контрола на Ауди групацијата.

Studebaker, Томас Едисон и електрично возило

На 16 февруари 1852 година, Хенри и Клемент Студбејкер ја отворија ковачката продавница H & C Studebaker на аголот на улиците Мичиген и Џеферсон во Јужен Бенд, Индијана. Помладите браќа Петар, Џон Молер и Јакоб подоцна ќе се приклучат на фирмата, а производствената компанија „Студбејкер Брадерс“, стана најголем светски производител на вагони и буба автомобили. Производствената компанија „Студбејкер Брадерс“ влезе на автомобилскиот пазар со електричен автомобил во 1902 година. Томас Едисон го купи вториот електричен автомобил произведен од Студбјекер. Моделите со бензински мотори пристигнале во 1904 година.

Браќата Доџ и Крајслер

Основана како компанија Доџ Брадерс од браќата Хорас Елгин Доџ и Џон Френсис Доџ во 1900 година, Доџ беше првично снабдувач на делови за автомобилски-производители од Детроит, вклучувајќи го и Форд, и почна да прави автомобили во 1915 година. Браќата Доџ починале за време на епидемијата во 1920 година и компанијата била продадена на Дилон, Read & Co во 1925 година, пред да биде продадена на Крајслер во 1928 година.

Првите мотори на Хонда

По Втората светска војна, Јапонија беше во урнатини. Соичиро Хонда и персонал од 12 мажи изградиле и продавале импровизирани моторизирани велосипеди, направени од стари генератори. Кога снемале залихи направиле своја копија, Хонда Модел А, наречен Бата Бата поради звукот што го правел моторот.

БМВ и Версајскиот договор

БМВ започна како производител на моторни авиони. По завршувањето на Првата светска војна во 1918 година беше принуден да престане со производство на моторни авиони, поради Версајскиот договор. За да остане во функција, БМВ го префрли производствениот капацитет на производство на мотори.

Срцето на Швајцарија? Европските корени на Шевролет

Луис Џозеф Шевролет е роден во 1878 година во Ла Шо де Фонд, Швајцарија. Во 1886 година, семејството на Шевролет ја напуштило Швајцарија и заминало за Франција. Луис ги развивал своите механички вештини таму. Во 1911 година, Шевролет станал ко-основач на Chevrolet Motor Company со Durant и некои инвестициски партнери во Детроит. Речиси веднаш Chevrolet имал несогласувања со Durant во врска со дизајнот на автомобилот и се откажал во 1915 година, по што ги продал своите акции на Durant.

Фолксваген пред Втората светска војна и потоа

Во 1933 година, Адолф Хитлер наредил производство на основно возило што може да превезува двајца возрасни и три деца на 100 км / ч. Тој сакаше неговите германски граѓани да имаат ист пристап до автомобилите како Американците. По војната автомобилите биле користени од страна на војската на Англија.

Пежо Мелницата

Смејството Пежо започнало во производствениот бизнис во 18 век. Тие произведувале мелници за кафе, сол и бибер. Потоа се префрлиле на производство челични прачки кои се користеле за чадори и потоа почнале со производство на велосипеди. Арманд Пежо го претставил својот велосипед „Големиот Би“ во 1882 година, заедно со голем број други велосипеди. Автомобилската компанија и компанијата за велосипеди се разделиле во 1926 година.

Сподели на Facebook
пати видено