Сè е меко и кружно со удобни розова седишта, има многу додатоци кои очигледно мора да бидат розови. Звучи како сон на мало девојче, нели? Па, во овој случај, сè е многу реално. Како што често се случува во овој свет, Интернетот секогаш наоѓа нови начини да нѐ изненади.

Тоа не мора да биде нешто сосема ново (во ред, во овој случај, тоа е нешто навистина старо), но е повеќе од доволно да ни го одвлече вниманието.

Во 1955 година, Доџ воведе La Femme автомобил дизајниран од мажи, за жени

Dodge LaFemme имал целосно „женски дизајн“. Имало и додатоци како розев чадор, чанта и држач за кармин. Но, и покрај помпезниот маркетинг жените не сакале да го купуваат овој автомобил. Наместо тоа, тажните мали автомобили останаа во салоните каде што собираа прашина. Затоа, Dodge се придвижи од розевата галантерија со моделот од следната година.

Тоа не ги спречи да постават светло розев тепих иако, ниту пак да користат боја на лаванда за внатрешноста, да не се дистанцираат премногу од оригиналниот женски дизајн. Но, иако се откажале од чантата, чадорот и мантилот останале како дел од додатоците. Можеби тоа придонело за моделот од 1956 година да не се продава. Само 1.500 автомобили ги напуштиле салоните, додека остатокот останале да собираат прашина.

Овој мал експеримент предизвика маркетинг менаџерите да ги преиспитаат своите стратегии врз база на пол и да престанат да се потпираат на нив кога станува збор за такви значителни производи како што се автомобилите.

Сподели на Facebook
пати видено