Ние не забележуваме дека ресурсите на нашиот дом наречен Земја се исцрпени. И дури и ако ни се чини дека едно лице не може да ја промени ситуацијата, тоа не е точно.

Социјалното рекламирање бара да почнеме да ги менуваме сопствените штетни ставови кои го спречуваат обновувањето на екологијата. И тие ова го прават на неверојатно креативен начин.

Реклама против уништувањето на шумите

Реклама, која го привлекува вниманието на исчезнувањето на животните (Страшно-Уште пострашно)

Реклама против загадување: „Тоа не е нивниот последен здив удавен од ѓубрето.“

Реклама против убивање на животни за нивното крзно

Ние сме најголемите предатори во океанот

Реклама која потсетува дека резервите на дрвја не траат вечно

За жал плажата не се чисти сама

Реклама против загадување на океаните

Реклама од проектот: „Сеедно е?!“

30 илјади слонови умираат за нараквици и стапчиња за јадење

Реклама за да се зачува водата, под слоганот „Троши колку што ти треба“

Реклама против ловокрадство

Реклама против злоупотреба на животни

Збунетост во природата. Постери – финалисти на V-рускиот натпревар за социјално рекламирање „Нов изглед“ од авторот Маргарита Свинцова

Ова е елен, сега тој ќе живее кај тебе. А што очекуваше кога му го уништи домот?

Ова е твор. Мислите дека тој смрди? А дали се погледнавте себе?

Бонус: Социјална реклама на Greenpeace според серијата Игра на тронови

Сподели на Facebook
пати видено