Рекламирањето ја зголемува продажбата. Исто така манипулира со потрошувачите со цел да го купат и да продолжат да го користат производот. Ова се најчестите заблуди во кои продолжуваме да веруваме затоа што сме ги виделе во рекламите.

11. Портокалите се најдобриот извор на витамин Ц.

Вистината: Висината на витамин Ц кај свежи шипки изнесува околу 650 mg / 100 g, а во црвени пиперки е 250 mg / 100 g. Дури и во црните рибизли има повеќе витамин Ц отколку во портокалите : 200 mg / 100 g.

Како се појавил митот: До 1908 година, индустријата за портокали била во загуба. Производителите не успеале да ги продадат своите преголеми жетви. Алберт Ласкер излегол со рекламна кампања во која предложил да направи сок од портокали и да се пие на појадок како извор на витамин Ц.

10. Треба да се даде дијамантски веренички прстен

Вистината: Всушност, не мора да дадете ништо.

Како се појавил митот: Рекламната кампања со слоганот „Дијамантот е засекогаш“ е вклучена во секој маркетинг учебник. Како резултат на ова, по 1947 година, дијамантите станале задолжителен додаток на вереничките прстени.

9. Честитки треба да бидат дадени заедно со подарокот.

Вистината: Не е неопходно.

Како се појавил митот: До почетокот на 20 век, честитките биле испраќани по пошта. Благодарение на рекламната кампања на Hallmark, тие почнале да се даваат лично како неопходен додаток на подарок. Огласувачите го истакнаа фактот дека поздравните картички биле прекрасни и можело да се пишуваат срдечни зборови кои долго ќе се паметат.

8. Паста за заби треба да се исцеди по целата должина на главата на четката за заби.

Вистината: Доволна е количина на паста со големина на грашок.

Како се појавил митот: Секој мит во оваа колекција настанал поради една причина: да се зголеми бројот на продажба, а производителите на паста за заби не се исклучок. Секоја реклама за паста за заби содржи долга лента од паста за заби на четкичката за заби. Ова изгледа поубаво и ги тера луѓето да купуваат паста за заби почесто. Всушност, кога станува збор за здравјето на забите, пастата за заби е помалку важна од начинот на кој ги миеме забите.

7. Сликата на Дедо Мраз била измислена од Кока-Кола.

Вистината: Првиот уметник кој го дефинира модерниот имиџ на Дедо Мраз бил Томас Наст на крајот на 19 век.

Како се појавил митот: Прототипот на Дедо Мраз е Св. Никола, кој порано изгледал сосема поинаку на честитки – скромен монах во зелена зимска наметка. Во 1931 година, Кока-Кола започнала рекламна кампања за зголемување на продажбата на безалкохолни пијалоци во текот на зимата. Дедо Мраз на Кока-Кола бил создаден од Хадон Сандблом и тоа не била првата, туку најуспешна претстава за шармантниот симбол.

6. Дисбиозата е болест.

Вистината: Во меѓународната класификација, не постои таква болест.

Како се појавил митот: Употребата на терминот „дисбиоза“ во Источна Европа е поддржан од фармацевтските компании, вклучувајќи ги и западните. Никој не го користи овој термин во Западна Европа или во САД.

5. Постојат „лоши“ растителни масла со холестерол.

Вистината: Ниту едно растително масло не содржи холестерол, туку само путерот.

Како се појавил митот: Уште еден маркетинг трик за да се зголеми продажбата. Текстот кој почнува со „Не содржи …“ го привлекува вниманието на купувачите, го воспоставува кредибилитетот и ги тера да мислат дека купуваат специјален премиум вид растително масло.

4. Пивото и газираните пијалаци ја гаснат жедта.

Вистината: пијалоците што содржат шеќер и алкохол всушност предизвикуваат жед.

Како се појавил митот: Секое рекламирање на безалкохолни пијалоци нагласува дека треба да се консумираат во топло време. Производителите претпочитаат да ја прикријат вистината дека, всушност, единственото нешто што може да ја задоволи жедта е обичната чиста вода.

3. Сланина и јајца се совршен појадок.

Вистината: Не постои убедливо истражување за ефектот на појадокот врз обликот на телото.

Како се појавил митот: Во 1920-тите, познатиот експерт за односи со јавноста Едвард Бернејс доби задача да ја зголеми потрошувачката на сланина во САД. Тој наредил една студија која потврдила дека богатиот појадок е подобар од лесниот. Ако за да биде обилен појадокот требало да има повеќе сланина – оваа логика им одговарала на купувачите. Оттогаш 70% сланина се консумира наутро не само во САД туку и во целиот свет.

2. Постојат лекови против болки само за жени.

Вистината: Постојат комплексни лекови кои истовремено поседуваат антиспазмодични, аналгетски и антиинфламаторни својства.

Како се појавил митот: Менструалната болка кај жените е многу честа појава, а производителите на лекови не ја пропуштаа можноста да заработат пари на неа. Таквите генерички лекови како дипирон, дротаверин и парацетамол се евтини, па затоа е попрофитабилно да ги продадат истите состојки во друг пакет со наслов „Подобрена формула за олеснување на менструалниот циклус“.

1. Гумените овошни бонбони се само за децата.

Вистината: Составот на бонбони базирани на желатин вклучува шеќер, скроб и боја за храна, но нема овошје. Уште една измама е дека зелените мечки не мора да бидат со вкус на јаболко туку јагода.

Како се појавил митот: Детската форма на желе бонбони не ги прави корисни и безбедни за децата. Можете безбедно да јадете бонбони од сигурни производители до одредена мера. А што се однесува до зелените мечки, некои производители ги прават со арома на јагода (црвените се малина).

Сподели на Facebook
пати видено